SemaSelim Hamişler selam 37.haftama yeni girdim genital bölgemde bıçak saplanması gibi birden ağrım oluyor yalancı sancı böyle bir şey mi birde yürürken çok zorlanıyorum bacak aram da ağrı oluyor. Sizce nedir bu?
Semanur0902 SemaSelim yaa bu postu görmem hiç hoşuma gitmedi 🥲 erken doğum riskimiz var bugün hep öyle geçti, yürüyemiyorum resmen
SemaSelim Merakliana6 sizin ki Farklı birsey olabilir mi acaba yine de doktorunuza danışın çok erken çünkü yalancı sancı vs için ❤️
SemaSelim Pinkgold evet tam olarak öyle iğne gibi saplanıyor 😞 hayır sezeryan olacağım bide normal doğum gibi gelmesin şimdiden 😇
Pinkgold SemaSelim hmm sezeryansa onu bilemiyorum iğnelenmeler normal çünkü 39+1 aynı şeyler bende de var iğnelenmeler geceleri yatarken başlıyor benimde bebek hareket ettikçe batıyor
Eda6 Benim de oluyor son 3-4 gündür. 33+6 yım şuan hem regl sancısı gibi hem bıçak saplanır gibi ama normal diyorlar 🤷🏻 inşallah normaldir bugün doktora gitmeyi düşünmedim değil ilk hamileliğim korktum ama sonradan geçti ağrı sancı
SemaSelim Eda6 benimde ilk o yüzden anlamıyorum normal mi değil mi birde korkuyorum normal doğum birden bire başlar falan diye 😇
Eda6 SemaSelim bende hep öyle düşünüyorum normal doğum istiyorum ama yine de korkuyorum daha erken diye😅
SemaSelim Pinkgold hayırlısıyla alalım artık kucağımıza güzel ama çok yordu beni bu son süreç hem bedenen hem psikolojik 😞
Semanur0902 SemaSelim bende pazartesi gidicem aynı dileği kendim içinde diliyorum 😂 inşallah sağlıkla gelir bebeğiniz istediğiniz gibi 😂
SemaSelim Semanur0902 Allah bağışlasın 🙏🏻 ❤️ ama erken kasılma ve sancı iyi değil bir başka biri bana iğne önerdi demiş çünkü. Sende mutlaka bi sor
SemaSelim Merakliana6 aa demek erken de olabiliyor. Şimdi daha iyisindir umarım. Erken olduğu için mi iğne vurdurdu acaba.