zge13 Gebelikten sonra korse kullananlar ya da düşünenler var mı ? Ben düşünüyorum ama alıp memnun kalan birileri varsa link ya da marka falan sormak istedim.
Aselhumaninannesi zge13 ovlinin korsesini çok ovuyorlar bende ondan aldım inşallah hemen doğumdan sonra kullanicam
zge13 Gizem2325 ben de bu markayı biliyorum aslında ama alıp hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum açıkçası
zge13 Cayvarmiya peki ne zamandır kullanıyorsunuz nasıl gidiyor bir fark var mı? Muadillerini araştırıyorum daha çok çünkü iki tane almayı düşünüyorum
Cayvarmiya Daha bir hafta oldu fark a dikkat etmedim ama toparlaması taktığında güzel sarması tam puan