Mucize-11 Hanımlar selam size bi sorum olacaktı ben medipol e gidiyorum kontrl için fakat devlete geçmek istiyorum yakınımda Bayrampaşa devlet hastanesi var acaba sizlerin orda önereceği veya gittiğiniz doktor varmı acaba
Mucize-11 ilknursarenacar aaa ilk defa duydum böyle bşey zaten benim doğuma çok. Var 19 haftalığım Şuan kontrol için gitmek istiyorum
ilknursarenacar Mucize-11 hangi semtte oturuyorsunuz bilmiyorum ama Eyüp devlet hastanesinde çalışan Altan var diye bir doktor var onu çok oneririm ama o da doğum yapmıyor
Mucize-11 ilknursarenacar esenlerde oturuyorum ben tabiki benim için doğumda önemli madem öyle bayrampaşayı eledim devlete gitme tarafı değilim zaten ama ücretler Şuan çok uçuk olduğu için mecbur kalıyorum