SibelG02 Bebeğim 40 haftalık doktor bugün açılman yok dedi pazartesiye kadar açılmazsa ya suni sancı ya sezeryan mecbur çünkü 4 kilo olmuş açılma için yürüyüş yapıyorum kaç gündür merdiven in çık da yapıyorum squatı bugün fazla fazla yaptım hac hurması da yedim deneyimli arkadaşlar pazartesiye kadar nasıl açılacak yardım edim fikirleriniz neler???😌🥺😩
tubimom SibelG02 tarçın tüketin çubuk şeklinde çayını yapın bide sıcak su dolu leğene oturun belinize vick sürüp tabi dayanabildiginiz sıcaklıkta
Ebrarliva SibelG02 canım Meryem suresi oku eger KURAN biliyorsan bilmiorsan da birrileri snein için okusun o niyetle ve Meryem Ana otu al suya koy inanki birebir
SibelG02 Ozlemiskndr suni sancıyı çevremde birçok kişi kötü anlattı normal kendi sancın gidip gidip geldiği için dinlenme nefes alma daha iyi oluyo molalı yani ama suni kesintisiz saatlerce sancı korktum o yüzden🥺
SibelG02 Ebrarliva doğumu kolaylaştırıyo diye duymuştum evet. Ama otu nasıl bulacağım bilmiyorum yurt dışındayım 🥺
Ozlemiskndr SibelG02 kişiye bağlı biraz benim 3. Ama ilk 2 sinde kendi sancımla gitmiştim hastaneye bunda doktor beklemiyor suniyle başlatıcak bende bilmiyorum hiç nasıl olacak 🙈
melike098 SibelG02 suni sanciyla ilk dogumumu yaptim normal sanci bilmiyorum ama doguma cok az kala biraz sifdetti artiyor belden giriyor bi kac saniye sürüyor sonra nefes alip gecti diyosun tekrar geliyor oyle surekli kesintisiz bir sanci degil yani ama normal samcidan daha agir diyorlar tabiki ama nefes alacak vaktim oluyor yani
tubimom SibelG02 Allah yardım etsin elimizden bişey gelmiyor dua ediyorum böyle annelerimize bol bol sağlıkla kucağınıza alın ❤️
Ikioglusannesi Sıcak ılık dus al vucudunu kaslarini gevşetir, evet yaptığın hareketler güzel ama çokta yorma kendini suni sancı alırsan doğum sonrası çok yorgun kalırsın bebeğinin sana ihtiyacı olduğunu unutma kolay doğumlar olsun insallah💓
SibelG02 Ikioglusannesi ilk hamileliğim ne nasıl olacak inanın bilmiyorum içimde şimdilik öyle büyük bir korku yok yaşamadığım için ama inşallah kolay olur 4 kiloyla nasıl kolay olur onu da bilmiyorum
SibelG02 Kubrabaygeldi okumuştum bikaç yerde denediniz mi sizde eşime bugün al dedim ama yeni eve taşınma işi falan boya badana vakti olmadı😌
Denizkaramuk SibelG02 Ne yaparsanız yapın olmayınca olmuyor maalesef. Hiçbir şey yapmayan yengem 1 saatte açılması oldu doğurdu ablam yaptıgı sporu hamile değilken yapmamıştır 2cm den fazla açılamadı bazı şeyler genetik. İnşallah bir avazda kurtulursunuz🙏🏼
SibelG02 Denizkaramuk gelesi yok paşamın😌tabi öyle kader kısmet ama normal doğum en sağlıklısı onun için uğraşıyorum inanın amin inşallah çok teşekkür ederim 🤲🏻🤍