Cp5252 Ben 7 gün önce kan verdim 0.200 çıktı normalde dün hasta olmam gerekiyordu olmadan bugün test yaptım sizce var mı bişey acele mi ediyorum??
Naz1616 Cp5252 adete 1 hafta varken kanda çıkmaya bilir geç döllenme olmuştur teste göre gebelik var kan verin tekrar bence
Cp5252 Deletedmom_85 olmaz olur mu canım yaklaşık 12 13 gündür kasık ağrım bel ağrım vardı pazar günü de grip gibi halsizlik geçirdim. Midem bulantım da var grip olduğum için sandım ama emin olmak istedim
alitalia 👼🏻 bariz var gibi görünüyor. Maşallah 🧿 ama elinizde varsa başka marka bir testle de tekrarlayın derim. Sonra da gidip kan verin. Allah gönlünüze göre versin ❤️
Cp5252 minikmucizem__ evet canım kesinlikle sen hamile misin ☺️ Yok canım 1.5 sene oldu ama istemiyorduk biz
minikmucizem__ Cp5252 1 oğlum var. Yıne hamıleydım ama olumlu sonuçlanmadı malesef. Sen inşallah sag salım alırsın kucagına🤲🏻anladım canım ama ıyı kı olmuş bence yaa☺️☺️
alitalia Cp5252 ayyy hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağına al🌸🙏🏻 sorunsuz ve rahat bir hamilelik diliyorum ❤️
Glcndrsn Cp5252 hayırlı olsun bence var gibi Rabbim hayırlı güzel sonuclar almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲