Demedov Ilknaz evet ben de keseyi gördüm geçen hafta 5+4 te. bebeği net göremedi doktor şu an 6+6 yım cumartesi tekrar gideceğim bakalım inşallah görürüz.
Demedov Ilknaz ben de endişeliyim biraz ilk gebeliğim düşükle sonlanınca ister istemez korkuyor insan. Ama bir yerde de tevekkül etmek saburla beklemek lazım 🤲🏻