Sumeyye64 Kızlar benim deprem günü başlayan şuam 37. Haftamdayım be hala devam eden bir ani burun kanamalarım var sizdede böyle oluyor mu ? Hamilelikte normal diyorlar
bebeklerimveben_ Sumeyye64 evet genelde oluyor hamilelikte benim de kanıyordu ara ara şiddetli olmasa da çok tıkandığı için oluyordu
Ikioglusannesi Benimde sürekli oluyor üstelik deprem bolgesinde de degilim ama internetten arastirdigima göre normalmiş hormonlardan dolayıda mukusu fazla üretir yaziyodu doktoruma da sorucaktim hatta unutmuşum
Ikioglusannesi Başını bedeninden daha yüksekte tutmaya özen göster uzanirken biraz faydasını görürsün