Kızlar Merhaba 39+1 deyim doktorum pazartesi günü için yatış verdi suni sancı ile doğumu başlatıcak heyecan endişe korku karmaşık duygular yaşıyorum bazen ne hissettiğimi bile bilmiyorum 🤷♀️ Daha önce suni sancı alıp doğum yapmış olanlar tavsiyelerinizi bekliyorum