Meloo14- 36+3 teyiz göbeğim çatladı alttan artık ama çok kaşınıyorum sadece göbekten ne yapmam lazım sürekli kaşımakta istemiyorumm😚🤐
strong_mom Meloo14- benim de göbeğim kaşınıyordu, doktoruma söyledim STİLEX jel diye bir krem yazdı, sürünce rahatlıyorum geçiyor, düşünürsen doktoruna sor öyle kullan istersen. Geçmiş olsun