23-24 üncü haftalara kadar bişeyim yoktu ama bel ağrıları kasık ağrıları artmaya başladı. Özellikle sağ yanım aşırı ağrıyor bazen böbrek mi bel mi seçemiyorum. Çabuk yoruluyorum ve yorulup sancım olursa sinirleniyorum çünkü oturup yatmayı hiç sevmem😅 herkes böyle mi ya rahat geçirmek mümkün değil mi🧐 şimdiden bu ağrılar varsa doğana kadar napcammm benn