gzdeylcn Kızlar cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiğiniz biz 12. Haftaya yaklaştık ne zaman gitsem bilmiyorum çok sabırsızım 🙈🤦🏻♀️🥰
Gldekpnci gzdeylcn 16 da öğrendim en iyi şekilde de ozaman görünüyordu ben bile görünce anlamıştım o derece 😀
Aysee1123 Bende 12 ye yeni girdim bayramdan 2 gün önceye randevu aldım 😂 bayrama bilinmezlikle girmek istemiyorum söylesinler 😂 İyi kötü birşey derler heralde o zamana
gzdeylcn Aysee1123 bende haftaya tam 13 haftalıkken sizin gibi gideyim diyorum inşallah söylerler aramızda 2 gün var 🥰😂
Aysenurkayaa23- casper12 benimde 12+ 3 ken baktı çıkıntı gördü erkeğe benziyor dedi haftaya tekrar bakcak sen nasıl öğrendin
sefi_zade_19 gzdeylcn ben 13 haftalıkken gitim bebeğim kendini göstetmedi😂in şə Allah 17 haftalık gidicez 😁❤️
Deyzi_2000 gzdeylcn ben 13+1 haftayim Perşembe günü ikili tarama testimin sonuçları çıkmıştı onları almaya gittim şükür sonuclarim temiz çıktı bebeğin içerdeki aminyon sıvısı felanda düzende yeterli dedi ama ilk doktor erkeğe benziyor dedi sonra kesin net bir şey söyleyemem 2 hafta sonra tekrar gel dedi bilmiyorum bende sanırım erkek benimde
Fatimetncr Bende 12 yada 13 de öğrendim tahmin etmişti doktor iki doktor da aynı tahminde bulundu zaten öyle oldu şimdi de 20 yim
Htc26 Mre ya gerçekten böyle nasıl değişebiliyor acaba göremiyorlar mı 😁 babada o haftalarda kız dedi alışveriş yapmak istedim ama böyle mesajları görünce çekiniyorum ❤️😁
Adapte34 Mre ayyy bana da öyle olur inşallah 13 te kız dedi şuan 16 ya çok az kaldı kesinleşsin diye bekliyorum 💙
Kediler Doktorum 15′ten önce söyleyemeyiz dedi ama 13′te muhtemelen kız dedi. 16′da da kesin kız dedi. Detaylı ultrasonda değişmez inşallah, sürekli kızım diye hitap ediyoruz çok alıştık 🥹
gzdeylcn Kediler bende çok sabırsızım inşallah dediğiniz gibi olur sağlıklı kucağınıza alın inşallah 🥰