Littlehappy gizem-37 bizde 20+4 haftalığız ben biraz yürüyünce karnım ağrıyor bel ağrım zaten yemek yaparken bile çok fazla oluyor geçtiğimiz haftalarda düşük tehlikesi yaşadığım için çok tedirginim hep
Ozgeguney Rabia_91 merhaba ben de öğretmenim. aynıymış haftalarımız izne ayrılabiliyor muyuz ben mi yanlış hesaplıyorum acaba ya ? Tatile denk geliyor sanki 😖
Rabia_91 Ozgeguney doğumdan sonrakilerin bi kısmını kullanabiliyoruz sadece. Ne yazık ki. Ben sözleşmeliyim bir yılım kalıyor geriye eş durumu için. Eşim İzmir de ben Diyarbakır’da ☹️ o yüzden mecbur heyet raporu ile bir yılı doldurmam lazım. Yoksa çok sıkıntı benim için.
Ozgeguney Rabia_91 Allah yardımcımız olsun biraz zor olacak son haftalar bizim için ama sağlık olsun artık. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ❤️
cicek52 gizem-37 21+5 teyiz bizde. Perşembe günü detaylı ultrasonum var. Karnım haftamda göre çok büyük ve gergin. Yorulmaya başladım artık 🥴