Kızlar ilk hamileliğimi çok rahat geçirmiştim mide bulantısı VS. Hiç bişi yoktu.ve oğlum oldu.
Şu an 2.gebeliğim 6+5 ve çok zor geçiyor hiç bişey yiyemiyorum mide bulantısı ve halsizlik çok fazla.
Herkes gebeliğin aynı geçmiyorsa cinsiyeti farklıdır diyor bilginiz var mı