KubraAydin 1tazeannee ben 36+4 de uaptjm küveze alınmadı kilosu gelişimi iyiydi bide solunum problemi yoksa bu sıkıntı olmuyor
gamzosgamzos 1tazeannee 36+5 te doğum yaptım bebeğim 10 gün kuvozde kaldı solunum sıkıntısı ve enfeksiyondan solunum sıkıntısı sadece 3 gün sürmüştü enfeksiyonda doğduğu hafta ile alakalı bir durum değil 40 haftalık doğan bebekte bile olabilen bir durummus eğer enfeksiyon olmasaydı sadece 3 gün kalacakti
1tazeannee gamzosgamzos 32.haftamda 4 ciğer geliştirici iğne oldum. Ama hala korkuyorum. 36+6 günlükken aldıklarında büyük bir sıkıntı yaşanır mı diye. Cevaplarınız için teşekkür ederim.