Semaazz Kızçelerrr 15+5 olduk çok şükür. Ama şiştim en ufak su içsem şişiyorum. Yemesem içmesem bile şişiyorum soda asla işe yaramıyor. Acaba başına gelen var mı? Çözümü olan var mı? 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ilaydailem Semaazz Semaazz şişlik midendeyse geçmiyor 😔 benim midem taş gibi 31.haftadayım su içiyorum yine taş gibi dediğin gibi ama eğer vücudundaysa doktoruna söyle sıkıntı olabilir o senin için
Snnaadayi @Semaazz büyük ihtimalle ödem vardır aynı şeyi bende yaşadım karnım büyümeden nefes alamaz olmuştum Dr tuzu hamur işlerini kesmemi ve bol su icmemi söyledi şuan 29 haftalık hamileyim çok şükür o tür bı şişkinlik yaşamıyorum
Semaazz Snnaadayi valla karnım büyümeden bende rahat edemiycem heralde. Ekmek mi yapıyor acaba mide bulantıma sadece ekmek iyi geliyor bende biraz fazla tüketiyorum heralde 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
iremasmahan06 Semaazz belirli bir aydan sonra geciyor ama son haftalarda tekrar başlıyor suan bende oyleyim patlayacak gibiyim
Snnaadayi @Semaazz olabilir tahlil yapıldı Dr ödemin çok yüksek dedi ikna olmadım bende şişlik falan yok ki ne ödemi dedim ama oluyormuş işte kahvaltıda zeytin peynir yerken bile dikkatli olmami söyledi
Semaazz iremasmahan06 ben ne zaman 15 haftalık oldum şişkinlik başladı böyle dertlerim yoktu rahattım 😂😂 Rabbim hayırlı doğumlar nasip eylesin geçer inşallah 🤍🤍🤍🌺🌺
Semaazz ilaydailem yok çok şükür midem de akşam saatlerinde başlıyor. Resmen saatini bekliyor gibi 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️