Ozleeem Pazartesi doğumum var kızıma hala bi isim bulamadım secenekler var tabi ama tamam bu olacak diyemiyorum 😔
beyzacmvrc Ozleeem bence kafanızı böyle karıştırmayın aklınızdaki isimlerle anket açın hangisi daha çok begeniliyo görmüş olursunuz belki içinize öyle siner ☺️
Ozleeem beyzacmvrc haklısınız onu da denedim aslında ama yine karar verememistim kararsız bi insan olmak çok kötü 🤦♀️
tubimom Ozleeem benim kızımın adı Eflin sonradan baktığımda asıl okuduğum anlamı değilmiş a ben isimlerin enerjisine inanırım benim kızıma çok iyi geldi ismi bebekkende şimdi de çok akıllı ve sosyal ❤️
Ozleeem Fatimetncr eflin için farklı görüşler var emin olmadığım için koymak istemiyorum yoksa güzel isim
tubimom Ozleeem size öneri olarak ille de eflin isterseniz yanına dini anlamı güzel bir isim daha koyabilirsiniz ben öyle yapmadığım için pişman oldum açıkçası