esmas kizlar merhaba. 12 + 3 um dun hastaneye gittigimde doktor buyuk ihtimalle kiz dedi sizce cinsiyeti degisir mi ?
Babyykmz esmas bizede tam o haftada buyuk ihtimal erkek dedi son gittigimizde 15+5te doktor bakarken bizde gorduk bacak arasi bombostu. Cinsiyeti anneme soyledi parti yapcagmiz icin. Bilmiorm artik bizemi bos geldi bacak arasi ama bizce kiz
Tbyrk Bana da 12+3 te kıza benzıyor ama kesin diyemem yine de dedi 16. Haftaya kdar kızım diye sevmıştım meğer bizimki oğlanmış 16. Haftada net belli oldu ☺️