myl kızlar 37+2 hamileyim şuan adet krampı gbi bişiyler oluyor ilk hamilleiğim sizce sancı mı bu doktora gitmelimiyim
oznur_90 myl bir yinede gozuk tatlim ama bence normal geliyor bana ara sira olur oyle seyler ama sen yinede bi git gorun gecmis olsun canim
myl zeynozey Gecti cok şükür cok saolun sordugunuz için yalancı sancı galiba doktoruma yazdım oda öyle dedi
Ysmnrn myl hamileligin basindan beri o yere sigamadilar. Her turlu agrisini yasadim ben de 🤭 saglikla gelsinler insallah.