Emanetimi_bekliyorum Fahriye1937 çok kötüyüm 39 sonundayım hala doğmadı bebek insanların hala dogurmadın mı lafından igrendim her gün aglıyorum kendimi beceriksiz gibi hissediyorum artık
Fahriye1937 Emanetimi_bekliyorum lütfen öyle düşünmeyin, ben de sağlıklı bir şekilde 41 e kadar durur diye umut ediyorum. Ben psikolojik ve beden yorgunluğu olarak çok iyi sayılmam.
Mom69 Emanetimi_bekliyorum Aynen bende bu durumdayım ülke sorunu haline geldi resmen bel ağrısından ölücem belim koptu kopucak bir an önce doğurup kurtulmak istiyorum 😪🙏
Emanetimi_bekliyorum Fahriye1937 herkesin yorum yapmasından salak salak konuşmasından o kadar bıktımki özele gitmemi bırakmıyorlar devlette de sürekli erteleme yoruldum yıprandım
Emanetimi_bekliyorum Mom69 inşallah en yakın zamanda dogururuz yeter artık valla sabrım sınanıyor bel agrısı mide yanması sürekli ağlama kafayı yiyecem
Mom69 Emanetimi_bekliyorum neden devlete gidiyorsunuz ki benim kayınvalidem de 10.000₺ doğuma verilir mi devletin neyi var diyor fakat bende eşimi öne sürüp ona şöyle anne ben ne yapayım diyorum 💙
Emanetimi_bekliyorum Mom69 benim eşim git özelde dogur diyor annem babam karışıyor annemgilin yanındayım yazık o paraya diye beynimi yiyorlar devlette tanıdık var orda doğur diye diye bıktım artık kafayı yiyecem günler geçmiyor