cansu15 hayır canım ben 32.haftamda çalışamaz raporu aldım iş yerime götürdüm onlar işledi, e devlette doğum öncesi analık izni diye görünüyor, hastanede dediki doğum gerçekleşince tekrar doğum olduğuna dair rapor alıyorsunuz doktorun raporu kapatması gerekiyor dedi, 170i aradım onlarda aynı şeyi söyledi, doğum gerçekleşince rapor kapatılır ve ödeme öyle alınır dediler
Ücret olarakda sanırım totalde 32civarı bir tutar alınıyormuş. Benim 27şubatta başladı iznim haftaya doğum var bakalım nasıl olucak devamı