48 kiloyla hamile kaldım artık bu hafta 20. Haftama giricem ama göbek çok yok yani o haftalar çok imkansız kıyafetler olmıcak kadar bilmiyorum belki ödem belki gaz çünkü bebek zaten çok küçük cmlerdeler şuan bebeğim 25 cm anca çıkıyo göbek bebek büyüklüğüne göre şişiyor ben hala kendi kıyafetlerimi giyiyorum 😏