Nk06 Merhaba annelerim Bilkent şehirde doğum yapmayı düşünüyorum 30.haftadayım . Sezeryan süreci nasıl oluyur ,günü kim veriyor ,istediğiniz doktor mu giriyor hiçbirşey bilmiyorum
MaviK Nk06 bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum . Ama Bilkent hastanesi devlet ve ücret alınıyor mu devlette de 🙄