Simgeg Kızlar 27 haftalık olduk bugün bebeğim çok aşağıda hissediyorum sürekli vuruyor hareket ediyor aslında ama sankı çıkacakmış gibi hissediyorum sizler yaşadımız mı bu tarz şeyler
Sukran63 Simgeg bizde 25+5 olduk bir kaç kere yaşadım bu durumu ama daha sonra düzeliyor tekrar yukarı çıkıyor
Aspenya44 Simgeg merhaba ben şuan 28 haftaligim ortalama 19 20 haftadan itibaren kafa hep aşada . Hiç yer değiştirmiyor kafası hep aşada cikicak gibi hissediyorum . Bende de durum aynı yani
Mugeliya Simgeg ayniiii resmen rahmimde geziniyor dr a sordum bi problem yok rahim.agzi kapali dedi ve bu yuzden surekli wc deyim
Semanur0902 Simgeg bizde 27+3 olduk, benimkide aşağıda oturtmuyor beni hiç, yayılmadan oturduğum an kasıklarımdan vurmaya başlıyor. Devamlı bir kasık ağrısı yaşıyorum malesef bu yüzden.
Cgdm07 Simgeg 28+2 yim karnım patlicakmis gibi hissediyorum sürekli tuvaletteyim ters duruyo ama bı sorun yok dedi doktor