Kızlar öncelikle hepinize merhabaaa 👋
Ben adet tarihimi unuttuğum İçin herşey karışmış durumda hamileliğimi 4 haftalıkken öğrendim 1 hafta sonra doktora gittim kese gördüm sonra bebeği gördük çok şükür ilerleyen haftalarda doktor geç döllenme olmuş olabilir dedi o şekilde ilerledik daha sonra ben o doktordan hiç memnun olmadığım İçin doktor değişikliği yaptım o doktor da ultrasonla uyumlu değil diye tarihi değiştirdi o şekilde ilerledik neyseee deprem bölgesinden İstanbul’a geldim burda ki hastanelerde de geri çıkıyor özel de bir hafta devlet hastahanesinde 2 hafta olarak uygulamaya göre 34 haftalığım bugun gittim 32 hafta olarak gözüküyor doktor dedi adet tarihini bilmediğin için tarihini değiştirelim bu şekilde devam edelim dedi yani ortalık 56 oldu 😅🤭 nasıl ilerlemeliyim hangi haftayı baz almalıyım bilgilerinize ihtiyacım var uzun oldu kusura bakmayın 🌸🌸