Kızlarr öncelikle hayırlı ramazanlar🤲🏻 Bugün hafif lekelenme üzerine kontrol için doktoruma gittim. Kalp atışı randevumuz 1 hafta sonraydı ve bu kadar erken beklemediğimiz halde çok şükür kalp atışını da duyduk. Doktorum normalde 5+6 yız ama usg ye göre 6+2 olduğumuzu söyledi. O an aklıma gelmedi ama sonradan aklıma takıldı son adet tarihimden eminim neden 3 gün önde göründüğünü merak ettim. Sizin bu konuda bilginiz var mı?