Batbur Çok geçmiş olsun. Aynı sebepten kürtaj oldum, 1 adet görene kadar korundum. İlk adetten sonra hamile kaldım. Ama o arada genetik test yaptırdım. Kanımda pıhtılaşma prpblemi çıktı. Şimdi kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. İlk kayıpsa gerek yok yaptırma diyeceklerdir ama genetik testinizi mutlaka yaptırın.