mrsozturk benim de aynen o şekildeydi. Bir gidip bir geliyordu, göğüs hastalıklarında solunum testim çok iyi çıkınca düşünmeyi kestim nefes darlığım da kesildi çok şükür. Yoksa aklım hep nefesimin daralmasındaydı, başka bir şey düşünemediğimden hep nefesim daralıyordu. Şimdi siz post açınca aklıma geldiğinden nefesime odaklanırsam yine daralıyorum ama aklımdan gittiği an geçip gidiyor çok şükür