Sahnedekimadam suyum sınırdaydı. Bi deneyim dedim hergün 1 bardak içtim . Yanlış hatırlamıyorsam 15 gün sonraki yada 1 ay sonraki kontrolümde normal sınıra ulaşmıştı. Dr. havuç suyunu sorduğumda işe yaramaz demişti. Ama bi denemek istedim . Günlük 1 bardak havuç suyu 3 lt su içtim. Sonlara doğru tiksinmeye başladım. 2 günde 1, haftada 1 içtim. Şuan havuç görmek istemiyorum. Fakat 39+0 da doğuma girdim hiçte sıkıntı olmadı. Doktorum 35,36. Haftada hastaneye yatışını yaparız demişti , o dereceydi yani.