esrcetnkvk 34+4 olduk hastanede yatıyoruz iki gündür bilgi vermediler sancı var mı sadece erken doğum olmasın diye yatırdık dediler 
Atlas2021 esrcetnkvk evet sancınız çıkmış ama kaça kadar çıkmış anlaşılmıyor.34 de benimde böleydi iki gece yattım şükür şuan 37 deyiz.Dilerim sizinde sancı durur
Mre esrcetnkvk geçen hafta gittiğimde benim de 40lardaydı ama ebe ve doktorumuz iyi olduğunu bir durumun mevcut olmadığını söylemişti umarım hepsi zamanında gelir💜
Aysekaratas Ebe sancıların var diye çatı muayne yapar açıklık varsa doğum başlangıcı diye söyler ben de bugün gittim aynı şekilde göründü ebe muayene etti açıklık yok diye ağrı kesici serum verdi doktor
esrcetnkvk Aysekaratas ebe gelip alttan muayene edeceğini söyledi evet inşallah kontrol altında kalırda erkenden gelmez teşekkür ederim yanıtladığınız için
Elif54_ 20nin üzeri sancı gozuktugune işaret. Sende olmasada bebekte war demektr. Bende 1 hafta once yatıstaydım ve 50nin üzerine cıkmıstı bebekteki sancı ama ben hıssetmıyordum olablıyormus boyle seyler. Suan ıyyız cok sukur senın normal gibi benm yanmda
esrcetnkvk Elif54_ inşallah normaldir erkenci kuş olucak gibi bebiş çok teşekkür ederim yanıtladığınız için