Benimde aynı şekildeydi doktoruma sordum bebiş diyaframa baskı yapıyormuş o da kaburgayı itiyormuş. Normal diyor ama ağrısı hiç dayanılacak gibi değil uzun süre ayakta durunca aşırı artıyor yemek yaparken falan. Uzanırken altına bişeyler koyuyorum eşime sırtıma masaj yaptırıyorum biraz hafifliyor. Şuan 40 hafta oldum bebek biraz aşağı indi rahatladım canım.