Benim de 20+5, ara ara alt karında sırt kısmında ağrı oluyor çok şiddetli değil, enfeksiyon vardı ilaç kullandım, bilmiyorum geçti mi. Çünkü enfeksiyon belirtim yoktu, idrarda çıktı. İlaçları fitili kullandım, ama şu sıralar sırt ve karın ağrısı olmaya başladı. Sürekli değil lakin gün içinde ağrı yaşadığım zamanlar oluyor