Kızlar 2 li test çok şükür temiz çıktı tam ay sonra 3 lü test istedi doktorum ama bn yaptırıp yaptırmamak ta kararsızım etrafımda çoğunluk ta yaptırma diyor sizler yaptırdınız mı sizce gerekli mi. Bu benim 4. Gebeliğim 1 kimyasal 2 kezde bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum bu arada