yinehamile Ecem95 hiç sancı yok kuzum. En alttaki çizgiler 40 geçince hafiften sancı olduğunu gösterir
babymom_8 Ecem95 üstteki bebeğin kalp atışı alttaki senin sancını gösteriyor ama hiç sancını yok benim nst gibi aynı canım
Ecem95 yinehamile babymom_8 alya00 Teşekkür ederiiimm🫶🫶 kasıklarımda bazen ayağa kalkınca haraket edince yanma tarzı böyle bir acımsı bir sey oluyor o neden acaba yA
alya00 Ecem95 benim idrar yolu enf var o yüzden oluyor ayrıca da vücut kendini doğuma hazırlıyor bu tarz sancıların yoklaması normalmiş doktorum dedi ara ara uğrar böyle sancılar
yinehamile Anakuzusu bu anlık bir görüntü burada gözükmüyor ama dedigim gibi saniyelik değişiyor kağıdın hepsi olsa oradan belli olur.
Ecem95 alya00 ben de kendimde sanırım idrar yolu enfeksiyonundan süpheleniyorum ya fitil kullanıyorum acayip acıyor atarken. Doktoruma gitmeden sağlık ocağına gidip idrar tahlili yaptırmayı düşünüyorum
Ecem95 alya00 dediğiniz tahlillere sağlık ocağı bakıyor değil mi 1 hafta simdi kendi doktorumu beklemiyim onları yaptırmak için
alya00 Ecem95 tit bakarlar ama kültüre sağlık Ocağı bakmıyor. Hastaneden yaptırabilirsiniz. Benim doktorum kültüre mutlaka bakıyor enfeksiyon olsa bile üreme olup olmaması çok önemli