Kızlar slm herkese
Bugün öğlen 1 gibi belimde her zamankinden farklı bir hafif ağrı hissettim. Sonra biraz karnım ağrıdı ve geçti. Sonrasında hep 2 saat arayla ve hep biraz daha şiddetlenerek devam etti . Ama asla dayanılmayacak gibi değil . Pozisyon değiştirdiğimde de geçmiyor bu arada 😥 ve akşam üstü 5,5 gibi yine şiddetli ağrı ishal ve yoğun mide bulantısı yaşadım. Sizce tüm bunlar doğum belirtisi mi ?