Merhaba anneler, hamileliğin başından beri kabızlık sorunu yaşıyorum. Doktor ilaç verdi ancak kullanmayı tercih etmedim. Ancak tuvalet esnasında kanama oluyor ve sonrasında da sızlama durumu oluyor. Sıvı tüketimi yapıyorum. Bu şekilde sorun yaşayan oldu mu? Neler yaptınız ? Doğum sonrası düzeldi mi?