Muhoz0407 Arkadaşlar Türkiye hastanesinde doktor aslı coşkun şevkete giden var mı gidenler bilgilendirebilir mi acaba memnun musunuz
Aynurkyozkan Muhoz0407 geçen yıl gitmiştim tatlı kadın ama bilgi düzeyi beni tatmin etmedi ve telaşlı olmama rağmen bilgilendirmeleri yetersizdi o bebeğimde gelişemedi öldü kürtaj yapmıştı
Muhoz0407 Ezelimm ya bende 2 kez gittim şuan memnun gibiyim ama yine de insan başkalarının ağzından da bir şeyler duymak istiyor