destan8vedat_ Kızlar bel fıtığı olup normal doğum yapan var mı aranızda bende 5 tane fırık var epiduralin bir işe yaramayacağını söyledi doktorum o yüzden sezeryan düşünüyorum ilk gebeliğim ve şimdiiden aşırı şiddetli fıtık ağrım car 37+3
1prensannesiiiii destan8vedat_ canım benimde 4 tane fıtığım var fizik tedaviyle görüştüm normal doğum yapabilirsin ama ağrıların bi tık fazla olur normal kişilerden dedi🤷
Hilalyazbos53 destan8vedat_ Özel de mi acaba. Bende de fıtık var hatta doktorum amelıyat olmalısın demişti ardından hemen hamile kaldım fizik tedaviye de gidemedim doğumdan korkuyorum açıkcası çok ıkınmaktan fıtık patlar falan dıyen akrabalarım da oluyor
twofruits destan8vedat_ belimde fıtık var ve suni sancı ile doğum yaptım normal doğum son yarım saat zorladı birde nst ye bağlıyken gelen sancılar onun dışında rahattım iyi ki de normal doğum olmuş şimdi tekrar hamileyim yine normal doğum istiyorum hayırlısıyla
destan8vedat_ 1prensannesiiiii ya ben çok korkuyorum epidural da işe yaramaz dediler bide normalde de fıtık ağrısını çok şiddetli geçiren biriyim o yüzden cesaret edemiyorum çok az kaldı doğumuma bi karar vermem lazım
destan8vedat_ Hilalyazbos53 evet canım özele gidiyorum bende aynı durumdayım o korku var içimde bide fıtık ağrısını çok iyi bildiğim için tedirginim