qwertqwert Bta yok canım hiç duymadım ben çok hekim değiştirdim sonunda acıbademde iltaç akkurt ile tanıştım iyi kide tanışmışım fsm de klinik açtı muayene ücreti 600 tl kesinlikle tavsiye ederim ben doğum yaptım şimdi kuzenim başladı
Zcvbnm @“Bta”#p27184711duymadım ayşe erolu canım bende iltaç hanım takipliyim 600 tl ödüyorum fsm de kliniği doğumum pembe mavide olacak iltaç akkurt :) kalp kalp