Rzlgln534 ben çocukluğumdan beri kabızlık yaşayan biriyim katı yemek yesem hemen kabız olurum. Diyetisyenim aç karnına bir kaşık zeytinyağı içmemi ve kuru erik yememi söyledi 1 tane dedi ama ben 3 tane yiyorum😀 işe giderken yolum var araba tutmasın diye. Birde yürüyüş yapıyorum fırsat buldukça. Şimdi çok şükür çıkıyorum büyük tuvaletime. Sende dene eminim iyi gelecektir. Ama hamur işlerini yiyorsan bir müddet ara ver.