Bence zorla normal doğumu seçme derim suni sancı çekmesi çok zor saatler sürüyor resmen doğumun başlaması açılmanın ne zaman ne derece olacağı hiç belli olmuyor suyun patlamazsa ebeler patlatıyor o da biraz zor tabii, yinede senin tercihin hayatım vakti gelmedi belkide daha bu da olabilir illa normal demiyorsan doktorunla konuş doğurmak istiyorsan sezaryene gir