Ozoooo bana detaylıda hiçbir sorun yok demişlerdi. Ama raporda 2 mm ayrı görüntü diye not düşülmüş. Takip önerilir yazmış. Doktoruma sordum hemen hemen her bebekte oluyor beyin yapısıyla ilgili doğuma kadar kayboluyor dedi. Kist felan demedi ama aynı şey mi acaba? Başka bir doktor görüşü aldım hidrosefaliden bahsetti. Büyürse bu ihtimal var dedi. Kendi doktorum da hayır kaybolur dedi bende endişeliyim.