Hanımlar merhaba. Benim beyaz akıntım geliyor yani nasıl anlatsam yumurta akı gibi yada afedersiniz sperm gibi bir beyaz leke oluyor. Nohut büyüklüğün de, haftaya kontrolüm var fakat kafamı bulandırıyor. İdrar yolu enfeksiyonu başlangıcım mevcuttu doktorum başlamadan bitirmek için sefaleksin 1000 mg yazdı kullandım bitti. Ondan kaynaklanıyor olabilir mi? Teşekkür ederim 🏵️