Esmanurim_12 evet kuzenıme burnu yok gibi görünüyor dediler. Doğdugunda minik bir burnu vardı kuzumun. Allah sağlıklı doğmayı nasip etsin sizin bebeğinize de insallah. Sıkmayın canınızı her şey Allahtan. Tevekkül edelim düzelir insallah.
Ben de Bugün ikili test sonucumun cok yüksek olduğunu öğrendim beklemekten başka caremiz yok. Sağlıklı evlatlar nasip etsin Rabbim.