taazeannee Yazmelegi_ bende prilam kullaniyorum ama fark ettim ki prilam bende carpinti yok cok kotu oluyorum sizde bi yan etkisi oldu mu ilacin ilaci ictigimde bile kusmaya devam ediyorum biraktim artik kullanmayi
Yazmelegi_ taazeannee bende bi sıkıntı olmadı halen devam ediyorum ben içmeye ac karnına mi tok karnına mi içiyorsunuz
taazeannee Yazmelegi_ ac karna iciyorum aksam 2 tane aliyordum hic kesmiyordu uyku yapiyordu sadece uyandigimda kusmaya devam ediyordum ilac ictigim halde ve pesine carpinti basliyordu