Lesyaa Hiç korkma canım ben de 30 haftalık hamileyim.8 kg almışım bugüne kadar.Göbeğim de o kadar yok.Ama kızım 2 hafta ilerde gidiyor şuan.😁Hiç takıntı yapacak durum yok o yüzden 🤗Önemli olan senin sağlığın ve bebeğinin sağlıklı olup olmaması gerisi fasa fiso😍