bende 7+2 yım benımde hıc belırtım yok 😊 bugun kalp atısını duyduk doktr hersey yolunda saglıklı gebelık dedı benımde sadce goguste hassasıyet var ıdrara cok cıkıyorum arada kasık agrısı var oda sadece solda baska skntı yok ıns bole guzel devam eder bazıların cok zor gecıyomus