elifnr47 3 yaşında bı kizim var ikinci bebeğime 8 haftalık hamileyim ama hiç bısey hissetmiyorum cinsiyeti hakkında aşerme durumumda olmuyor iki kere çin takviminden baktım biri kız biri erkek çıktı.sizce kız senesimi erkek senesimi? 🌸❤️💙🥰🙏
B_48_A elifnr47 bence erkek senesi benim etrafımdakiler hep erkek doğuruyor yada erkek bebiş bekliyor bende dahil olmak üzere😂😂💙💙💙💙😍
kuzeycikkk elifnr47 erkek canım erkek bende erkeğe hamileyim etrafımdaki bütün hamişler ve yeni doğum yapmış arkadaşlarımın hepsi erkek😂
Blm26 elifnr47 genelde solda ☺️ sağ ya da sol olması cinsiyet ile alakası var mı bilmiyorum ki hiç duymamıştım soldakiler kız ise ben de terslik var 😁😁😁
BernaOmer elifnr47 Bende hep solumda hissediyorum sağım o kadar yumuşacık solum çok sert elimize bişeler geliyo
elifnr47 Mk1350 kızım ilk aydan beri hep sol kasığımda yerini almıştı bu ikinci sağ tarafta ultrasonlarda 🥰
mervee19_ Mk1350 benimde soldaydi kız dı herkes de şey demişti bana benimki de soldaydi seninde kesin kızdır yok erkek hissediyorum ben demiştim 😂😂 ama bı kızım olucak inşallah 🥰
Asibayan Benimde 4 yasında oglum var 8 haftalık hamileyim :) bence bu sene erkek senesi bakalım saglıklı olsunlarda :)
Selcan41 Asibayan insan illaki ikinciyi farklı olsun istiyor benimde bir oğlum var 2 buçuk yaşında temmuzda 3 olucak
Hasret99 Benimde ultrasonda sağda hep ve erkek hissediyorum rüyalarımda kız görüyorum pazartesi gidicez bakalım dr ne diycek 👼
mervee19_ Hasret99 ayyy aynı durumu resmen ben yaşadım kız çıktı hep hissettiğim erkekti rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲