Sanie Merhabalar anneler Normal doğum dusunuyorum ve tecrubeli annelere danışmak istedim doğum sonrası nasıl oluyor die kalkma, tuvalet vs. Dilerim tüm anneler bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım. 🤲🧿🤰💕
Gizemuzer Sanie kişiden kişiye değişir gene canım. Tavsiyem bol bol bacaklarını esnet çünkü çok kas ağrısı oluyor. Benim dikişim vardı 1 ay doğru düzgün oturamadım hep yan oturuyordum.
RuyaKuzey2534 Sanie Ben doğum olduktan hemen sonra normal halime dönüyorum. Benim kesim felan 2 doğumumda da olmadı. Hiçbirşeyde zorlanmıyorum. ❤️
Summerwine Sanie dikişin vardı ama çok rahattım ben.Duşumu falan aldım tek başına,oturmada sıkıntı cekmedim
Merve0227 Sanie kişiye göre değişiyor mesela benim hem dikişin hem hemoroid vardı biraz oturmakta ve yürümekte zorlandım tabi ama asla üstesinden gelinmeyecek şeyler değildi bebeğine baktığın zaman o anda o acıları unutup herşey onun için diyebiliyor insan zaten çok fazla da uzun sürmüyo acıları Ben daha çok psikolojik olarak yorulmuştum o daha zordu bana göre
Angelmom_ Sanie canim 5 gun once dogum yaptim ben suni sanciyla normal dogum yaptim. Dogumda kesi attılar diktiler. Dogumdan sonra dikislerden dolayi oturmak ve tuvalet birsz zor oldu . Ama 2 gun surdu oyle 5. Gunumdeyim gunluk normal hayatima döndum. He birde kesinlikle dogru emzirme tekniklerini ögren benim göğüslerim hep yara oldu suan zor ekziriyorum csnim cok aciyor. İlk gunler sütün gelmeyecektir . Bol su ic ve göğüslerine sıcak su masaji uygula. Benim süt cok az geldi cocuk huysuzdu solgar diye vitamin var ondan kullandim ertesi gun göğüslerimden süt taşti
Bircandeniz Sanie bugün 11 gün oldu doğum yapalı toplamda 10 dikiş attılar. 2 gündür düzgün oturabiliyorum şimdi bile bazen acıyor ama orkid ve kotex aldım markayla alakalı olduğunu düşünmüyorum ped biraz acıma yaptı. Tuvalette sıkıntı olmuyor tek sıkıntı temizlikte oluyor. Ama mutlaka kurutma makinesi ile kurut ben ilk başta kurutmadım pişmanım