ozzlemk Kızlar 1 haftadır doktorumun grip olduğum için verdiği ilacı kullanıyorum Avil 22,7 mg Eskiye göre daha iyiyim devam etmeli miyim ilaca yoksa toparlandığım için bıraksam da olur mu sizce? Devam etmemin bi sakıncası olur mu