22 haftalık 2. Bebeğime gebeyim. Bir kaç gündür çok aşağıda hissediyorum. Yürürken bile baskı yaptığını hissediyorum. Sezaryen dikişimin altında ellimle tuttuğumda hıçkırdığını hissediyorum. Haftaya kontrolüm var nasıl beklicem bilmiyorum Benim gibi olan var mı?